Tuesday, November 3, 2009

boringggg

haih bosannya hidup....ingat nak pergi kursus computer and memasak tp semua ntah kemana. rindunya dekat maj, mina, sharwinie, chew sien keong. banyak betul benda yg main kt kepla aku haha teringat pula maj yg pengotor, tak habis habis keluarkan air liur asid dia, nak termuntah aku hhahhahhahah! mina pulak yg tak habis habis stress and selalu kena marah dengan aku hahhaah kesian mina, selalu kena buli dgn aku haha mianhe. sharwinie skarang dah pandai mencarut, ish ish. sien keong, suka sangat datang and duduk sebelah aku and main main telinga aku ahha. aku? banyak benda aku buat, paling ketara sekali, gelak mcm setan and sendawa hahahah! kotor gila haha! :P rindunya masa tu..tahun depan mesti tak sama kelas dengan dorang, semua nak ambil science, aku sorang je terhegeh hegeh nak ambil lk haha i hate science :D hm, sabtu ni nak keluar dgn kawan kesayangan aku iaitu telur haha! mina tak tahu lagi boleh keluar ke tak. haih mina mina. oh ya! sabtu ni nak buka subang yayyy ahhaha! mesti sakit. actually aku dah addicted kat piercing so aku rasa nak tindik lagi lepas ni hahah! no one can stop me terutamanya telur hahah :)

No comments:

Post a Comment