Wednesday, November 18, 2009

rainy day

haha aku rasa nak demammm harini, bcause aku, mina, maj main hujan tadi kat sekolah haha so childish. mina, maj, i love you guys so much. aku happy sangat harini, thanks :) haa, harini si E tak layan bestfriend aku, jahatnya dia. hish teruknya dia tu! kenapa lelaki complicated sgt eh? haihhh..i just don't understand. hm, kat library td, shuqhor borak dengan aku and maj. then, lepas dah habis berborak, we went outside pastu maj kata shuqhor suka aku. ohmygod! mana ada la maj. takkan la dia suka budak tak cukup umur mcm aku ni..haih. pabo. hm esok pergi TC. malasnyaaaaa nak pakai baju PJ. dah la aku dah gosok baju sekolah, buat rugi je haih..rasa mcm malas nak datang sekolah je esok, nak ponteng. tapi aku still nak pg TC, boleh tak mcm tu maj, mina? hahah! okay lah, kaki aku dah beku gila ni. Annyong-hi kyeshipshio :)

No comments:

Post a Comment