Sunday, November 15, 2009

pabo yaaaa

as usual, i didn't go to school haha aku tidur all day long. aku mimpi macam macam tadi, ada pasal gaduh dalam swimming pool la, aku ada date rich man ni laa (magadd he's so cute). aku tak tahu mcm mana dia boleh ada dalam mimpi aku haha. then pasal kena sambung journey kat mysterious place ni la. haha mcm bodoh je kan haih. tapi mimpi mimpi kali ni extremely cool, seriously. rasa tak nak bangun je tadi haha

i can't wait to watch 2012 with majdiah, myna and nizam i guess. i miss you guys so much :) mwahmwah! but theres one big problem..i got no money. my biggg brothaaa taqy, owe me RM 300 something. haih..

oh pasal buku teks yang aku tak hantar lagi tuuu, nasib baik ada nami :) hee thank you nami. kalau nami takde, habis la aku kena marah dengan ustazah faridah takpun teacher india tu..fuhh. i'm so damn lucky. thank you!

No comments:

Post a Comment