Sunday, November 8, 2009

welcome to kampung world

semalam aku, maj and mina went to mega. hahah ramai gila budak budak kampung kat sana, darn hahah. aku apa lagi, kutuk kutuk laa haha! kitaorang tgk wayang cerita pisau cukur, best juga. aku cop FAQIR eh korang. haha! before tgk wayang, kteorang makan sushi yummmmy! :D mina ngn maj mkn tumpah tumpah guna chopstick hahahahh! maj extremely funny doe! ntah pape je hahha. then pukul 6 lebih mina balik. lepas mina balik tu ada budak kampung gaduh gaduh kat entrance mega. ohmygod mcm bodo je? haihhh..budak budak zaman sekarang ni teruk ish ish. and dalam pukul 6.30 lebih aku dgn maj cari teksi. tapi takde satu teksi pun muncul. lama lama tu teksi datang tapi mcm tahi je driver dia, taknak kasi kteorang naik. fucknye laaa! benci aku. tp nasib baik ada driver cina cokia yg bawa teksi bagi kteorang naik, nasib baikkk :) haha! actually banyak lagi benda interesting tapi malas nak tulis. so period

No comments:

Post a Comment